Dostawy - bezpieczne i kompletne

Dokładamy wszelkich starań, by dostawy naszych produktów były maksymalnie zabezpieczone i chronione przed uszkodzeniem w transporcie.

Wybieramy tylko sprawdzonych przewoźników. Dokładamy staranności przy pakowaniu i ochronie naszych przesyłek. 

Prosimy w obecności kuriera sprawdzić :

1/ Opakowanie zewnętrzne, stan produktu czy opakowanie  jest nienaruszone ( zgniecione, przecięte, uszkodzone)  czy jest kompletne . 

Karton lub rolka ( folia) czy nie jest uszkodzona z zewnątrz . W razie wątpliwości należy poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności.

Dla ilustracji można dołączyć też fotografie.

2/  Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, opis zabezpieczeń  kartonu lub rolki a także informacje na temat uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze.

W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do stanu przesyłki,  należy odmówić przyjęcia dostawy. Kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem. 

Reklamacja ewentualnego braku produktu, bądź jego niezgodności z dokumentem sprzedaży może być rozpatrywana wówczas, gdy taki stan potwierdzi  przy doręczeniu kurier.

Gdy reklamacja uszkodzonia towaru w transporcie zostanie uznana, wspólnie uzgodnimy optymalne rozwiązania naprawcze - ponowna wysyłka,  skonto, zwrot środków.

3/ W razie wątpliwości,  prosimy o kontakt z nami, w celu ustalenia wzajemnych dalszych działań. 

Odbiory własne 

Możemy też przygotować zamówiony towar do odbioru własnego  - osobistego lub odbioru zleconego przez zamawiającego firmie kurierskiej/spedycyjnej.

Wówczas poinformujemy o przygotowaniu zamówienia i możliwości jego odbioru. Poprosimy  wówczas o przesłanie mailem potwierdzonego zlecenia wraz z dokumentami odbioru.

Zapraszamy do kontaktu z nami.

 

Posiadamy Certyfikaty:
Sklep
internetowy