Dokładamy wszelkich starań, by dostawy naszych produktów były maksymalnie zabezpieczone i chronione przed uszkodzeniem w transporcie.
Wybieramy tylko sprawdzonych przewoźników. Dokładamy staranności przy pakowaniu i ochronie naszych przesyłek.
Prosimy w obecności kuriera sprawdzić :
1/ Opakowanie zewnętrzne, stan produktu czy opakowanie jest nienaruszone ( zgniecione, przecięte, uszkodzone) czy jest kompletne .
Karton lub rolka ( folia) czy nie jest uszkodzona z zewnątrz . W razie wątpliwości należy poprosić kuriera o protokół reklamacyjny i wypełnić druk koniecznie w jego obecności.
Dla ilustracji można dołączyć też fotografie.
2/ Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, opis zabezpieczeń kartonu lub rolki a także informacje na temat uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do stanu przesyłki, należy odmówić przyjęcia dostawy. Kurier po sporządzeniu protokołu zabiera przesyłkę z powrotem.
Reklamacja ewentualnego braku produktu, bądź jego niezgodności z dokumentem sprzedaży może być rozpatrywana wówczas, gdy taki stan potwierdzi przy doręczeniu kurier.
Gdy reklamacja uszkodzonia towaru w transporcie zostanie uznana, wspólnie uzgodnimy optymalne rozwiązania naprawcze - ponowna wysyłka, skonto, zwrot środków.
3/ W razie wątpliwości, prosimy o kontakt z nami, w celu ustalenia wzajemnych dalszych działań.
Odbiory własne
Możemy też przygotować zamówiony towar do odbioru własnego - osobistego lub odbioru zleconego przez zamawiającego firmie kurierskiej/spedycyjnej.
Wówczas poinformujemy o przygotowaniu zamówienia i możliwości jego odbioru. Poprosimy wówczas o przesłanie mailem potwierdzonego zlecenia wraz z dokumentami odbioru.
Zapraszamy do kontaktu z nami.